hej:)

Idag hade jag so prov, inte kul för den delen. Men nästa vecka är det sportlov!:D Men hela saken förstörs av att det är no prov på fredag.

Jag vet att uppdateringarna har varit dåliga både från mig och Felicia. men vi 2 typ bråkade och har inte blivit vänner än. och jag ville bara säga att jag saknar henne jätte mycket. jag ångrar allt dumt jag har sagt om henne men jag vill bara att vi ska vara vänner. men jag kan själv säga att det är jag som har gjort mest fel av oss. men jag saknar henne. jag har inte haft något liv sen vi slutade prata med varandra. jag har suttit i min säng i flera timmar efter skolan och lyssnat på musik. men jag och Felicia gjorde saker tillsammans, och hade roligt (oftast) vi var med varandra hela tiden och vi var nog med varandra lite för mycket så att vi började tröttna på varandra. men jag lovar er att jag kommer alltid att älska den Felicia jag kände. men på ett annat sätt än förut. jag älskade henne som en syster. nu kommer jag bara älska henne som en bästis om hon fortfarande vill vara min bästis. jag har aldrig haft en lika bra kompis som henne. men.. men det kändes som att hon inte gillade mig lika mycket som en bästis, det kändes som att det var jag som gillade henne mer och då blev det fel. men jag vill att vi ska vara kompisar. och allting jag har sagt till henne är vad jag känner. just då. även taskiga eller dumma saker menade jag. men det betyder inte att jag menade det hela tiden utan det var just då jag kände så. jag tycker själv att hon själv gick över gränsen efter att vi slutat prata med varandra. men jag kan förlåta henne för det. och jag hoppas hon gör det samma med mig..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0