nationella prov.

hej idag har jag haft nationella prov hela dagen. men det var bra för då fick vi börja 09.15 och sluta 13.30. men nu kommer vi få sluta 1 alla dagar för att det är utvecklingssamtals vecka. jag har i morgon och jag orkar verkligen inte. men det var lätta prov. vi hade 2 prov idag i svenska en i torsdags i svenska och vi ska ha ett på torsdag i svenska. sen ska vi ha prov nästa vecka på onsdag i engelska. aa ni ser ganska mycket så jag har inte kunnat blogga för att det är mycket läxor och prov nu. och så har jag mycket träningar som jag ska gå på. det kanske till och med kommer att bli mindre uppdateringar av mig för att jag ska tävla som in i helvete i februari. och så kommer jag åka på en kryssning till tallinn men jag ska klämma in inlägg när jag kan. jag har inte gjort något dom senaste dagarna förutom att lyssna på musik och rita. inget liv. men jag ska böra hänga mer med kompisar. nu när man väll har många man tycker om. speciellt i klassen. jag har fått många nya kompisar där. till exempel Hanna, Klara, Magdalena, Felicia, Moa, Matilda, Hanna, Miranda och många mer. det där var bara tjejerna däremot. så har fått många nya kompisar som jag hänger med. jag ska bli intressantare att läsa om haha. ska försöka iallafall. men hörs sen hejdå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0